ПЕРЕДВИБОРЧА ПРЕСА

Серед великої кількості наших експонатів хочемо продемонструвати Вам приклади передвиборчої преси, адже ЗМІ - це один з ключових методів розповсюдження інформації і агітації виборців.

Більшість партійних сил мають свої власні видавництва, які займаються в основному агітацією. Також, наприклад, існують спеціальні передвиборчі газети, які спеціалізуються виключно на політичній рекламі й агітації. На фото Ви можете бачити різні приклади передвиборчих матеріалів, методи впливу на виборця, передвиборчі лозунги тощо.

Передвиборчі матеріали, на жаль, досить часто наповнені маніпуляціями, перекручуванням інформації, вкиданнями й іншими засобами впливу. В нашій експозиції досить багато прикладів газет з агітаційними матеріалами. Описувати і аналізувати кожну окремо можна дуже довго, а якщо у Вас виникло таке бажання, то запрошуємо Вас прийти до нашого Музею виборів і особисто роздивитися кожний експонат, що Вас зацікавив.